قطره ی تنها

شعر

رفتم و همسفر شدم

با تمام قطره ها

اما باز هم می خواستم بمانم

من من با خدا

آری این است آررزوی من

                     


نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت7:35---29 دی 1390
ميرسدروزي كه مرگ عشق راباوركني/ميرسدروزي كه بي من روزهاراسركني/ميرسدروزي كه تنهادركناريادمن/شعرهاي كهنه ام راموبه موازبركني/من پذيرفتم شكست خويش را/پندهاي عقل دورانديش را/من پذيرفتم كه عشق افسانه است/اين دل دردآشناديوانه است/ميروم ازرفتن من شادباش/ازعذاب ديدنم آزادباش/گرچه توشادان ترازمن ميروي/آرزودارم ولي عاشق شوي/آرزودارم بفهمي دردرا/تلخي برخوردهاي سردرا

مـریــم
ساعت8:24---4 دی 1390
توی وبلاگ جدیدم لینکت کردم ...
www.maryam371.blogfa.com
یه لطفی کن توی لینکات آدرس وبلاگ جدیدمو اصلاح کن عزیز ...
مـمـنــون ...

تـا آخــ ـــر عـمــر هــم اگه تـنهــا مـونـدی مـهــم نـیـست ... فـقـط نـذار به جــایـی بـرسـی که تـو آغــوش کسی به یـ ــاد کس دیـگه ای بـاشـی ...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 12 آذر 1390برچسب:,ساعت22:18توسط fatemeh | |